برگزاری دورهمی شب یلدا توسط دانشجویان انجمن های علمی،کانون ها و تشکل های مرکز آموزش علمی کاربردی سحرخیز

به همت مدیریت فرهنگی مرکز آموزش علمی کاربردی سحرخیز و با همکاری دانشجویان عضو انجمن های علمی، کانون ها و تشکل ها ، دورهمی دانشجویان فعال مرکز آموزش علمی کاربردی سحرخیز به مناسبت شب یلدا برگزار شد.

مراسم شب یلدا به عنوان یکی از کهن ترین جشن های ایرانی در همه زمان ها بهانه دور هم جمع شدن اعضای خانواده بوده است.

در مرکز علمی کاربردی سحرخیز نیز با هدف پرورش روحیه تیمی ، ایجاد انگیزه و نشاط دانشجویی، آشنایی دانشجویان عضو انجمن های علمی، کانون هلال احمر و بسیج دانشجویی مراسم دورهمی شب یلدا با همکاری گروه های دانشجویی مذکور برگزار گردید. چرا که مدت زمان طولانی مجازی بودن کلاس ها ادامه دار گردید و دانشجویان فعال به دلیل عدم آشنایی با یکدیگر در پیشبرد امور ناهماهنگ عمل می نمودند.

این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار و به دلیل عدم امکان دعوت و حضور تعداد زیادی از دانشجویان این مراسم به طور آنلاین از طریق فضای ادوب کانکت پخش شد .

از جمله برنامه های این مراسم که در روز یکشنبه 28 آذر ماه برگزار گردید انجام مسابقات و حافظ خوانی و عکس یادگاری بود.

همچنین در کنار این مراسم با مشارکت دانشجویان مرکز فستیوال غذاهای محلی نیز برگزار گردید. که این فستیوال شامل دو بخش غذاهای محلی افغانستانی و ایرانی بوده است . در این فستیوال دانشجویان غذاهای محلی را معرفی نمودند که این بخش با هدف آشنایی با فرهنگ های غذایی مناطق مختلف کشور ایران و افغانستان بوده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *