برگزاری مراسم “روز دانشجو” ۱۶ آذرماه ۱۳۹۹

مراسم بزرگذاشت روز دانشجو “مرکز علمی‌کاربردی سحرخیز” به‌صورت آنلاین و با حضور عضو هیات مدیره گروه کشاورزی صنعتی سحرخیز ، معاون دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم، ریاست دانشگاه علمی‌کاربردی خراسان رضوی، معاونت آموزشی مرکز علمی کاربردی سحرخیز روز یکشنبه، ۱۶ آذرماه برگزار گردید.
این مراسم در سالن کنفرانس گروه سحرخیز از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱ صبح اجرا و به‌صورت زنده از سامانه‌ی وبینار دانشگاه به نشانی http://www.arianaeec.ir:8088/saharkhiz پخش شد.

گفتنی‌ست، در آئین مراسم بزرگداشت روز دانشجو مرکز علمی‌کاربردی سحرخیز، “جناب آقای دکتر فرهاد سحرخیز” عضو هیأت مدیره‌ی گروه کشاورزی صنعتی سحرخیز، “جناب آقای دکتر آریا” معاون دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم، “جناب آقای دکتر تشکری” ریاست دانشگاه علمی‌کاربردی خراسان رضوی و “جناب آقای دکتر رضوانی” معاونت آموزشی مرکز علمی‌کاربردی سحرخیز ضمن خوش‌آمد گویی به دانشجویان جدیدالورود، مطالبی را در راستای آشنایی دانشجویان با قوانین و آئین‌نامه‌های دانشگاه و همچنین شرایط تحصیل دانشجویان در مرکز علمی کاربردی سحرخیز ذکر نمودند؛ همچنین در پایان مراسم از اساتید و دانشجویان نمونه با اهدای لوح تقدیر و هدایا تقدیر و تشکر به‌عمل آمد.
در این مراسم، آقای دکتر سحرخیز در رابطه با اهداف و رسالت شرکت سحرخیز از راه‌اندازی مرکز علمی‌کاربردی و فلسفه‌ی علل شکل‌گیری آن برای دانشجویان سخن گفتند.
در ادامه، آقای دکتر آریا در مورد علل شکل‌گیری دانشگاه جامع علمی‌کاربردی و لزوم و اهمیت این مجموعه در کشور، آقای دکتر تشکری در مورد اهمیت آموزش‌های مهارتی در دانشگاه جامع علمی‌کاربردی و همچنین آقای دکتر رضوانی در مورد مسائل آموزشی، فرهنگی و مالی در مرکز سحرخیز و همچنین رونمایی از سایت دانشگاه صحبت کردند.

شایان ذکر است که در پایان این مراسم از اساتید نمونه، آقای دکتر نامقی (مدیر گروه کشاورزی)، آقای بمبئی‌چی (مدیر گروه مدیریت) و آقای دکتر برادران (استاد نمونه‌ی واحد استانی) و همچنین ۲ دانشجوی نمونه و ۲ دانشجوی شایسته‌، تقدیر و تشکر به‌عمل آمد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *